vineri, 16 octombrie 2009

Doar două culori

S-a intamplat ceva. Nu stiu ce. Si poate nici nu are prea mare importanta ce anume. Cert este ca s-a intamplat. Si ca m-a afectat intr-un fel. Si nu imi place deloc lucrul asta, pentru ca am pierdut un lucru pe care tocmai incepusem sa pun accent. Ce poate fi atat de important astfel incat sa ma sperii? In afara de evident, mi-am pierdut simtul culorilor. Nu mai reusesc sa percep placutele nuante ce dau o vibratie esentiala a lumii mele. Momentan, nu pot sa vad decat totul in alb si negru. Si cateva pete de gri. Totul se rezuma doar la doua concepte fundamentale. Desi este clar ca inca mai exista ceva intre ele, nu mai sesizez acea energie a vietatilor/obiectelor/evenimentelor din jurul meu. Lucrul asta ma sperie teribil, in primul rand din cauza faptului ca este impotriva unui principiu propriu de viata.
Cu toate astea, trebuie sa fiu recunoscator ca inca mai disting aceste 2 (non)culori si eventualele combinatii ale lor. Insa componenta mea umana cere, ca de obicei, mai mult de atat si incearca sa gaseasca o rezolvare.

Caut creioane colorate care sa-mi redea vitalitatea urgent. Ofer recompensa pe masura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu