sâmbătă, 13 martie 2010

Rasarit de martie

M-am trezit cu o problema de SDED dintr-un motiv initial de neinteles:

Daca intr-un AFD avem o stare marcata cu un pseudo-livelock, dar apare un eveniment care duce la o saturatie a respectivei stari si forteaza sistemul sa iasa complet din rutina, cum poate fi modelat? Cu un epsilon si il transformam in AFN sau un eveniment suplimentar bine definit?

Daca nu ati inteles, nu conteaza. De fapt nici nu trebuie, pentru ca nu avea nici un inteles nici pentru mine avand in vederea durerea de cap (stiti voi..starea initiala) cu care m-am trezit. Cert era ca erau mult prea multe bubuituri, zdranganeli, tropaieli, usi trantite, chestii sparte si o groaza de urlete “Lasa-ma in pace!!!!!!! NU MAI DA!! NU MAI DA!!!!!!” (evenimentele care au dus la saturatie…). In ignoranta mea am ales sa ma intorc pe partea cealalta, eventual cu perna pe cap, trecand cu vederea peste micile perturbari. Insa au continuat si au continuat. Cetateanul responsabil din mine mi-a pus totusi intrebarea: “Ce faci? Stai si dormi? De ce nu suni la politie? Sau macar la paza blocului?”  Prevazand amenintarea propriei constiinte, am planuit un asasinat subtil si marsav care a redus pe respectivul cetatean la o tacere adanca, oferindu-mi singur placerea somnului. Cu toate astea, iar am fost smuls din bratele lui Hypnos la scurt timp dupa asta. Drept urmare, m-am refugiat in sufragerie. In sfarsit: liniste.

3 oameni, 3 puncte de vedere diferite. Unul mai incapatanat ca celalalt si, desi stiau ca au, in fond, sanse care tindeau la 0 de a reusi, incercau sa ii convinga pe ceilalti ca el are dreptate. Alcoolul ne dezbraca pe fiecare dintre noi. Initial, doar metaforic. Daca ajungi si la propriu sa fii dezbracat de alcool, e nasol. Ori inseamna ca mirosi cu totul a voma si te-au aruncat prietenii in dus si trebuie totusi sa ti se usuce hainele, ca doar nu te-or lasa sa te culci in patul lor mai ud decat o cascada in miniatura, ori inseamna ca exista o sansa de 75% sa fi facut o tampenie (mai ales daca nu-ti aduci aminte). Metaforic pentru faptul ca ne scapa de majoritatea inhibitiilor, de frici. Exacerbeaza majoritatea trasaturilor care in mod normal nu sunt atat de evidente intr-un cadru normal.

Totusi, cel mai mult m-a amuzat observatorul care studia atat comportamentul cat si discutiile celor 3. Nu stiu daca o facea din plictiseala sau curiozitate, dar completa intr-un fel tabloul.

A fost al doilea rasarit pe care l-am prins anul asta. Primul a fost fortat de imprejurari (aka proiect la facultate). De data asta insa nu mi-a parut rau ca l-am vazut.

Am fost sau nu un simplu pion? Ramane de vazut. Raspunsul dupa publicitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu