duminică, 30 august 2009

Mici amintiri

Contrar multor asteptari, nu o sa scriu acum concluziile legate de "aventurile" mea pe celalalt continent. Nu azi. Sunt prea multe si au nevoie de ceva mai mult timp decat am eu acum la dispozitie.

Intre cateva cursuri de matematica si o audiere la DNA (o sa spun candva niste lucruri si despre asta probabil...da, Directia Nationala Anticoruptie :> ), m-am "impiedicat" de cateva clipuri care mi-au marcat copilaria. Acum imi dau seama ca se poate ca de aici sa am o predispozitie spre arta muzicii, in special cea clasica.

Filmul se numeste Fantasia si este facut de Walt Disney in 1940. Ma uitam cu nesat la caseta respectiva. Va sugerez sa dati putin mai tare volumul, daca nu se aude nimic. Muzica nu se opreste. Enjoy!




Partea mea favorita (dansul ciupercutelor, pe la 2:32, daca nu aveti rabdare), realizata pe Spargatorul de nuci al lui Tchaikovsky:


Iar de aceasta secventa imi era frica de fiecare data:


Nici un desen animat contemporan nu se poate compara cu o asa opera de arta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu